SZYBKA REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Dokładamy wszelkich starań, aby realizacja zamówienia trwała nie dłużej niż 1 dzień roboczy. Jeśli z jakiegoś niezależnego od nas powodu jest ryzyko opóźnienia, na pewno skontaktujemy się i wyjaśnimy sytuację.

Produkty przez nas oferowane są u nas w magazynie, dlatego zamówienia realizujemy sprawnie. 
Postaramy się, aby każde zamówienie, które zostanie złożone i opłacone do godziny 12 (dni robocze), zostało wysłane w ten sam dzień. Za opłacone uważa się zamówienie, za które wpłata została zaksięgowana na naszym koncie.
Będziemy na bieżąco informować Państwa o kolejnych etapach realizacji zamówienia (automatycznie wysyłane wiadomości na podany adres email).

DOSTAWA

Oferujemy następujące opcje dostawy:

SPOSÓB DOSTAWY

ZAMÓWIENIE PONIŻEJ 230 ZŁ ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 230 ZŁ
1. Odbiór osobisty

0 zł 0 zł
2. Kurier Inpost (PL)

16,99 zł (wysyłka za pobraniem - 18,99 zł) 0 zł
3. Paczkomaty Inpost (PL)

14,99 zł 0 zł
4. ORLEN Paczka (PL)

11,99 zł 0 zł
5. Kurier DPD (PL)

16,99 zł 0 zł
6. Wysyłka za granicę

Koszt ustalany indywidualnie - prosimy o kontakt w celu wyceny.


1. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym magazynie w Pabianicach, ul. Stary Rynek 3 po uprzednim otrzymaniu informacji o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru oraz po ustaleniu terminu odbioru. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, godziny pracy magazynu są elastyczne.
Po wybraniu tej opcji, proponujemy dwie formy płatności - dokonanie przedpłaty lub zapłatę gotówką przy odbiorze. Nie posiadamy możliwości przyjęcia płatności kartą przy odbiorze osobistym.


2. Kurier InPost – cena dotyczy paczek o wadze do 30 kg.

Przesyłki są dostarczane przez kuriera na podany przez klienta adres na terenie Polski. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na kwotę równą wartości paczki.
Istnieje również możliwość wybrania opcji za pobraniem – wtedy opłacenie zamówienia następuje przy odbiorze paczki od kuriera. Koszt takiej opcji to dodatkowe 2 zł przy zamówieniach na kwotę niższą niż 230 zł. Wygodną dla klienta jest możliwość płacenia kartą u kuriera bez żadnych dodatkowych opłat.
Według informacji od przewoźnika, 98% wysłanych przesyłek zostaje dostarczonych na następny dzień (z wyjątkiem zamówień wysłanych w piątek - wtedy paczka zostanie najprawdopodobniej dostarczona w poniedziałek).

3. Paczkomaty InPost – to opcja dla osób, które same chcą odebrać swoją paczkę z paczkomatów. Przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez klienta paczkomatu i może zostać odebrana o dowolnej porze – 24godziny na dobę, w każdy dzień tygodnia. Każda przesyłka jest ubezpieczona do kwoty równiej wartości paczki.
Opcja dotyczy paczek o wymiarach nie większych niż 410x380x640mm, więc w przypadku, gdy zamówienie nie będzie wymagało spakowania w większe pudełko, skontaktujemy się celem ustalenia innej opcji wysyłki.
Według informacji od przewoźnika, 98% przesyłek zostaje dostarczonych na następny dzień (z wyjątkiem zamówień wysłanych w piątek – wtedy paczka trafi do paczkomatu najprawdopodobniej w poniedziałek).

4. ORLEN PACZKA - przewoźnik oferuje opcję dostawy paczki do wybranego punktu - prosimy o wybór dogodnego punktu odbioru podczas składania zamówienia. 
Przesyłka najprawdopodobniej dotrze na drugi dzień roboczy od wysyłki. Odbiór przesyłki będzie możliwy w godzinach dostępności punktu odbioru.
Opcja dotyczy przesyłek do 20 kg i o maksymalnych wymiarach nie przekraczających 41x38x60 cm.

5. Kurier DPD – przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany adres przez kuriera, można skorzystać z opcji przekierowania paczki do punktu jeśli wiemy, że nie będzie nas pod wskazanym adresem. Każda przesyłka jest ubezpieczona do kwoty równiej wartości paczki. Czas realizacji - ok. 1-2 dni robocze.
Opcja dotyczy paczek o wadze do 25 kg. W przypadku, gdy zamówienie będzie wymagało spakowania w większe pudełko, skontaktujemy się celem ustalenia innej opcji wysyłki.

6. Wysyłka za granicę – koszt jest uzależniony od wagi przesyłki oraz kraju do jakiego paczka ma zostać wysłana. Przed zakupem prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki.

UWAGI

1. Jeśli mają Państwo jakieś szczególne wymagania dot. przesyłki, prosimy o kontakt - spróbujemy pomóc.

2. Jeśli klient nie odbierze paczki (od kuriera, z paczkomatu lub z punktu) w określonym przez przewoźnika przedziale czasowym, paczka zostanie zwrócona do nas. Koszt zwrotu jest równy kosztowi wysyłki i zostaniemy nim obciążeni przez przewoźnika. W takim przypadku zastrzegamy sobie prawo do żądania od klienta zwrotu poniesionych przez nas kosztów zwrotu nieodebranej paczki i ewentualnie ponownego jej nadania.
Zachęcamy do poinformowania nas (np. w komentarzu do zamówienia), jeśli wolą wysyłkę w innym terminie - możemy się wstrzymać z nadaniem paczki jeśli np. wiedzą Państwo, że w kolejnym dniu roboczym nie będzie miał kto odebrać paczki.