Mój koszyk
0,00 zł

0produktow produkty 0 - 0,00 zł

Najsłynniejszy na Świecie jest ten w Rio de Janeiro. Wszyscy znają również ten w Wenecji.
Karnawał.
To czas od święta Trzech Króli do Środy Popielcowej (w tym roku wypada ona w Walentynki). Pierwsza sobota karnawału za nami a przed nami jeszcze 5 weekendów na karnawałowe szaleństwa.
Jeśli planujecie jakieś huczne spotkania z tej okazji to na pewno oprócz świetnej zabawy czeka Was również sporo niezdrowych imprezowych przekąsek.
Już szykujemy kilka przepisów na pyszne zdrowe przekąski i będziemy je udostępniać na blogu i fanpage`u. Mamy nadzieję, że znajdziecie u nas coś dla siebie.
Tymczasem, mamy dla Was kilka propozycji jak oszczędzić swoje żołądki w czasie imprez.
1. Te najbardziej popularne chipsy są niestety bardzo tłuste i bardzo słone, a to nie jedyne, co można im zarzucić. Można je zamienić na zdrowsze produkty tego typu albo samemu przygotować chipsy warzywne w piekarniku czy chrupki z cieciorki albo ciecierzycy.
2. Słone orzeszki / orzeszki w panierce zawierają dużo soli a panierka to często sporo chemii, więc warto zamienić je na przykład na dobrej jakości bakalie. Szukajcie tych bez konserwantów.
3. Słone paluszki / krakersy – niestety to najczęściej bardzo niezdrowa przekąska, więc wybierajcie tylko takie, które mają dobry skład.
4. Unikajcie gazowanych kolorowych napojów – nawet popularne ostatnio smakowe wody mineralne są „napakowane” cukrem i dodatkami chemicznymi. Sok lub woda smakowa „home made” to znacznie lepszy wybór.
5. Lekkie sałatki, owocowe koreczki albo szaszłyki to również dobra propozycja na imprezowe spotkania. Idealne do pochrupania są również pokrojone warzywa ze smacznymi dipami obok.

Życzymy wszystkim świetnej i pysznej karnawałowej zabawy :)

Zostaw wiadomość

Twój adres e-mail nie będzie publikowany.


zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).