Witajcie,
Jeśli macie pytania dotyczące działania naszego sklepu lub warunków współpracy, zapraszamy do zapoznania się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane nam przez klientów pytania. Jeśli nie znajdziecie tu odpowiedzi, skontaktujcie się z nami za pomocą czatu na stronie, telefonu - 730-131-135 lub emaila: info@zdroweslodycze.pl. Jesteśmy również na Fb lub IG jako zdroweslodycze.pl.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

* Ile kosztuje dostawa zamówionych produktów?
Wszystko zależy która opcja dostawy zostanie wybrana. Najtańszą opcją jest odbiór osobisty w naszym magazynie w Pabianicach (bez opłat). Oferujemy również wysyłkę za pośrednictwem Paczkomaty - 14,99; kurier Inpost - 16,99, kurier Inpost wysyłka za pobraniem - to koszt 18,99, kurier DPD - 15,99 zł.
Dostawę zamówienia za kwotę powyżej 230 zł opłacamy my.
Wszystkie opcje dostawy są dokładnie opisane tu: https://www.zdroweslodycze.pl/dostawa

* Czy można zrobić zakupy w Waszym sklepie stacjonarnym?
Jesteśmy sklepem internetowym ze zdrową żywnością i nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Mamy jednak magazyn w Pabianicach i można się umówić na obejrzenie produktów i ich zakup na miejscu. 

* Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie zdroweslodycze.pl?
Aby wyjść na przeciw różnym preferencjom klientów, umożliwiamy kilka opcji zapłaty za zakupy.
Po pierwsze, udostępniany bezpieczne płatności online za pośrednictwem tpay.com - umożliwia to zapłatę za zamówienie szybkim przelewem, kartą kredytową oraz BLIK. 
Po drugie, można zrobić przelew tradycyjny na nasze konto bankowe. 
Po trzecie, możliwa jest płatność przy odbiorze w przypadku wyboru opcji kurier za pobraniem.
Po czwarte, jak najbardziej akceptowana jest płatność gotówką przy odbiorze osobistym w naszym magazynie. 
Wszystkie opcje płatności opisane są dokładnie tu: https://www.zdroweslodycze.pl/sposoby-platnosci

* Czy można u Was zrobić zakupy bez rejestracji?
Tak, oczywiście. Udostępniamy klientom opcję zakupów z rejestracją lub bez rejestracji. Chcemy, aby nikt nie czuł się do niczego zmuszany w naszym sklepie i mamy nadzieję, że każdy znajdzie u nas opcję zakupów jaka mu najbardziej odpowiada. 
Zachęcamy jednak do rejestracji w naszym sklepie i zapisania się na nasz newsletter. Informujemy w nim o nowościach w naszym sklepie i o konkursach, jakie organizujemy. Nie narzucamy się codziennymi wiadomościami, jednak od czasu do czasu damy znać co u nas nowego i jakie korzyści przygotowaliśmy dla naszych klientów. 
Stałym klientom zarejestrowanym dorzucamy również czasem miłe gratisy. 

* Nie otrzymałam / otrzymałem od sklepu wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Czy to znaczy, że zamówienie nie wpłynęło? 

Jeśli zamówienie zostało złożone, automatycznie wysłany zostaje email z informacją dla klienta. Każda zmiana etapu zamówienia również generuje automatyczny email wysyłany na adres podany podczas składania zamówienia.
Jeśli nie wpłynął od nas żaden email, prosimy o sprawdzenie folderu Spam - niestety czasem właśnie tam trafiają wiadomości od sklepów internetowych. Jeśli wiadomości nie ma również tam, prosimy o kontakt w celu sprawdzenia czy zamówienie poprawnie wpłynęło do naszego sklepu.

* Podczas finalizacji zamówienia, nie powiodło się przekierowanie na stronę szybkich płatności. Po powrocie na stronę sklepu mój koszyk był pusty - czy to znaczy, że zamówienie nie zostało złożone i muszę je robić od nowa?

Nie często, ale czasem zdarza się, że z jakichś przyczyn od nas niezależnych, klient nie zostanie przekierowany na stronę płatności lub sam zmieni zdanie w trakcie transakcji co do rodzaju płatności. Po powrocie na stronę sklepu koszyk rzeczywiście jest pusty, ponieważ zamówieniu już zostało do nas przesłane. 
Prosimy sprawdzić swoją skrzynkę pocztową w celu odnalezienia wiadomości od nas z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w opłaceniu takiego zamówienia to prosimy o kontakt.

* Nie powiodła się moja płatność za pomocą szybkich przelewów online (z powodów technicznych lub z powodu zmiany decyzji o rodzaju płatności). Jak mogę teraz zapłacić za zakupy?

Jeśli płatność online została przerwana przez klienta w trakcie transakcji, na podany email powinna przyjść wiadomość od Tpay Zaufane Płatności z linkiem, który umożliwi dokończenie płatności. 
Jeśli płatność nie została rozpoczęta, możemy zasugerować dokonanie przelewu tradycyjnego na konto podane w zakładce "Sposoby płatności":
Sposoby Płatności
Możemy również wygenerować dla Państwa link do płatności online - w tym celu prosimy o kontakt.

* Czy są w sklepie słodycze i produkty dla cukrzyków / diabetyków?
Tak, mamy duży wybór produktów - np. przekąsek i słodyczy dla diabetyków. Ciastka bez cukru, cukierki bez cukru, lizaki bez cukru, czekolady i batony bez cukru. Oferujemy w sklepie sporo produktów słodzonych ksylitolem albo stewią - są to naturalne substancje słodzące, które mogą spożywać osoby chore na cukrzycę. Znajdą u nas Państwo również ksylitol lub stewię w różnych opakowaniach i formach (tradycyjny, w tabletkach, puder). Wszystkie produkty w naszym sklepie są wysokiej jakości i staramy się, aby oprócz tego, że nie zawierają cukru, miały dobry skład - czyli nie zawierały sztucznych czy szkodliwych substancji. 

* Czy macie w ofercie słodycze i produkty dla wegan i wegetarian?
Tak, oferujemy wiele produktów bez laktozy i produktów odzwierzęcych. Galaretki bez żelatyny, żelki bez żelatyny, batony i czekolady bez laktozy, mleczka i śmietanki kokosowe, napoje ryżowe i sojowe, sporo wartościowych roślin strączkowych zawierających białko pochodzenia roślinnego, nasiona i ziarna, spirulinę. 

* Czy są w ofercie produkty bez laktozy?
Tak, oczywiście. Jest wiele produktów bez laktozy, odpowiednich do spożycia dla osób z nietolerancją laktozy lub wegan i wegetarian. Produkty alternatywne dla mleka i śmietany, napoje owsiane, kokosowe; czekolady bez laktozy, ciastka bez laktozy, kremy bez laktozy, cukierki bez laktozy.

* Czy są w ofercie produkty bezglutenowe?
Tak, mamy w ofercie sporo produktów bez glutenu i cały czas rozszerzamy ofertę w tej kategorii. Mamy dwa rodzaje produktów bez glutenu - takie, które posiadają gwarancję producenta dotyczącą braku glutenu (wtedy taka informacja jest przy w nazwie produktu) lub takie, które nie mają glutenu w składnikach. Mamy w ofercie ciastka bez glutenu, cukierki bez glutenu, lizaki bez glutenu, paluszki bez glutenu, biszkopty bez glutenu, dodatki do wypieków bez glutenu, czekolady i czekoladki bez glutenu, chipsy bez glutenu, żelki bez glutenu, napoje bez glutenu, płatki owsiane bez glutenu, kisiele bezglutenowe i inne. 

* Czy dostanę w sklepie bakalie niesiarkowane?
Tak, to dla nas bardzo ważne, aby oferować bakalie bezsiarkowe, bez żadnych konserwantów. Bakalie, jakie oferujemy w naszym sklepie, nie zawierają dwutlenku siarki, sorbinianu potasu ani innych powszechnie stosowanych konserwantów. Nie posiadamy siarkowanych jasnych moreli ani rodzynek. Mamy również w ofercie niesiarkowane wiórki kokosowe. 

* Czy wystawiacie fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury Vat na życzenie klienta. Prosimy jednak zgłosić taką potrzebę zanim wystawimy paragon do zakupów.

* Czy są dostępne produkty ekologiczne?
Tak, posiadamy spory wybór produktów BIO z certyfikatami ekologicznymi. Zdrowa żywność ekologiczna jest dostępna w naszej ofercie - oprócz ekologicznych bakalii, posiadamy całą gamę produktów z kategorii zdrowa żywność - ekologiczne słodycze i przekąski, ekologiczne produkty dla dzieci i niemowląt, ekologiczne oleje i oliwy, ekologiczne bakalie, nasiona i ziarna, herbaty i kawy oraz wiele innych. O tym dlaczego produkty ekologiczne są wysokiej jakości i czy warto je kupować można przeczytać w artykule na naszym blogu: https://www.zdroweslodycze.pl/zywnosc-ekologiczna---odpowiadamy-na-5-najczesciej-zadawanych-pytan