Pieczona owsianka z jabłkami (bezglutenowa)

Pieczona owsianka z jabłkami (bezglutenowa)

- Kategorie Przepisy

Wszyscy wiemy, że owsianka jest bardzo zdrowa. Warto ją spożywać np. na śniadanie aby zacząć dzień od pożywnego i pełnego wartościowych elementów posiłku. A gdyby tak owsiankę przygotować jak ciasto? Jako zdrowy deser? Jak najbardziej - zapiekana owsianka poleca się gdy mamy ochotę na deser. Jak ją przygotować? Wystarczy kilka składników i gotowe. Jesienne smaki :)
Owsiankę można przygotować z bezglutenowych składników; można też ją zrobić w wersji wegańskiej.
Oczywiście tradycyjnie zapraszamy po składniki do naszego sklepu (nie mamy co prawda świeżych owoców, ale suszone i liofilizowane - owszem :)).

Składniki:

* szklanka płatków owsianych bezglutenowych (suchych)
* 1 i 1/2 szklanki mleka roślinnego lub krowiego
* dwa jabłka ze skórą pokrojone w kostkę
* dwie łyżki syropu z agawy
* półtorej łyżeczki cynamonu
Opcjonalnie : łyżka odżywki białkowej
Dodatki - do takiej zapiekanej owsianki można dodać również innych dodatków - np. rodzynek, śliwek, bakalii..

Przygotowanie:

Wszystkie składniki mieszamy wymieszać w naczyniu do zapiekania.
Pieczemy 20-25 minut w temperaturze 180st (grzanie góra-dół).

Smacznego!

Przepis przygotowany przez Kasię z kanału Bez Presji

Powiązane posty

Udostępnij

Dodaj komentarz